کاشت دندان جایگزین در کمتر از یک ساعت با تکنیک های نوین
ساحل ادب
ادبی-اجتماعی

 

کاشت دندان جایگزین در کمتر از یک ساعت با تکنیک‌های نوین

سایر مطالب - ایسنا نوشت:

دبیر انجمن ایمپلنتولوژی گفت: با ورود تکنیک‌های نوین کاشت دندان، امروزه می‌توان دندان را در مدت کمتر از یک ساعت جایگزین کرد.
 

 دکتر کاوه سیدان اظهار کرد: امروزه به کمک کامپیوتر و دستگاه تراش کوچک که به صندلی دندانپزشکی متصل می‌شود مي‌توان پروتز(روکش) ایمپلنت را در مدت 18 تا 30 دقیقه طراحی و ساخت.
وی ادامه داد: هم اکنون بزرگترین دستاورد در ایمپلنت های دندانی جراحی‌های میکروسکوپی است و مواد پیوند با استحکام جدید است و این که بلافاصله پس از کشیدن دندان ایمپلنت را جایگزین کرد.
مسوول کمیته بین الملل کنگره ICOI گفت: در تهیه پیچ ایمپلنت از سیستم کامپیوتری به 2 روش استاتیک و دینامیک استفاده می‌شود در نوع استاتیک براساس راهنمای شابلون ساخته می‌شود و پیچ در استخوان فک گذاشته می‌شود در نوع دیگر با راهنمایی لیزری به کمک کامپیوتر ایمپلنت جراحی و درون استخوان گذاشته می‌شود.
 


ريیس انجمن پروستودنتیست‌ها با بیان این که در ایمپلنت‌های جدید از مواد جدیدی چون زیگون استفاده می‌شود، ادامه داد: در ایمپلنت‌هایی کنونی تیتانیوم به کار رفته است که نور را از خود عبور نمی‌دهد این در حالی است که دندان عضوی است که نور را از خود عبور داده و سبب زیبایی دندان می‌شود از این رو در دندانپزشکی امروز به جای فلز تیتانیوم از نوعی سرامیک به نام «زیگون» استفاده می‌شود تا دندان جایگزین زیبایی دندان طبیعی را داشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, :: 5:50 :: توسط : زرین

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساحل ادب و آدرس samiapoor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انجمن وبلاگ نویسان جهرم